poniedziałek, 21 stycznia 2013

Moja ulubiona surówka :)

Surówka ta często gościła w moim rodzinnym domu. Ja dodałam do niej jeden składnik  i też serwuję ja mojej rodzinie tak często jak się da:)

Ulubiona surówka

- 1 główka małej kapusty pekińskiej
- 1 papryka czerwona
- 1 marchewka
- 1 średniej wielkości jabłko
- 1 łyżeczka cukru
- 1 łyżeczka octu
- 1łyżka oliwy z oliwek
- szczypta soli

Kapustę szatkujemy, paprykę kroimy w cienkie plasterki, jabłko i marchew ścieramy na dużych oczkach. Wszystkie składniki łączymy. Z cukru, oliwy, octu i soli robimy sos i polewamy nim surówkę. Odstawiamy na co najmniej pół godziny celem połączenia się składników.

1 komentarz:

  1. Witam
    Surówki z kapusty pekińskiej, tyle jest z nich przepisów ile Pań domu :)
    Smacznie, zdrowo, kolorowo- tak być powinno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń