czwartek, 28 lutego 2013

Oszukany Kubuś

Oglądam często programy na temat zdrowej żywności oraz tego co funduje nam dzisiejszy świat konsumencki. Konkluzja nasuwa się jedna- mnóstwo chemii i szkodliwych konserwantów. Do momentu, póki nie zostałam matką nie zwracałam na takie rzeczy uwagi. Odkąd jednak mój synuś jest na świecie bardzo uważam, co je i co ja jako matka przynoszę ze sklepu. Staram się bardzo aby moje dziecko miało różnorodną, zdrową dietę. Stąd między innymi pomysł na oszukanego Kubusia.

Oszukany Kubuś

- miąższ i sok z 2 pomarańczy
- 1 banan

Wykonanie jest banalne. Po prostu wszystko razem miksujemy i przelewamy do szklanki. Mój synuś uwielbia takie soczki. Można je dowolnie urozmaicać dodając marchewkę, jabłuszko a nawet sok z buraczków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz