środa, 6 marca 2013

Ciasteczka bananowe

Jest to znakomity pomysł na drugie śniadanie a może i na pierwsze? :) Bez mąki, cukru, jajek. Robi się je bardzo szybko i mogą stanowić znakomity podwieczorek dla dzieci.

Ciasteczka bananowe:

- 2 banany
- 4 łyżki musli śniadaniowych ( ja mam z Biedronki)
- 2 łyżki otrąb żytnich
- 2 łyżki otrąb pszennych np ze śliwką lub żurawiną
- 2 łyżki płatek kukurydzianych ( ewentualnie )

Banany rozgniatamy w misce bardzo dokładnie widelcem. Dosypujemy pozostałe składniki i wszystko razem dokładnie mieszamy. Z powstałej masy formujemy maleńkie kulki i układamy na blasze, wyłożonej papierem do pieczenia. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180C na 10-15 min. Ostudzamy i jemy :)


4 komentarze:

  1. Zdrowe i smaczne dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj zrobiłam te ciasteczka, bo byłam ciekawa ich smaku, a wszystkie składniki akurat mam w domu. Najpierw do banana dodałam musli i płatki i musiałam sie powstrzymać żeby nie zjeść tej masy bez pieczenia, bo tak mi smakowała :) Ciasteczka wyszły smaczne, nazwałam je 'kęski bananowo-otrębowe'. Jedyne co, to te kuleczki po kilku minutach dalej były kulkami, więc spłaszczyłam je lekko łyżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobry sposób:) Ja przy ich robieniu mam takie samo odczucie :) Jest smaczne i bez pieczenia ale nie ma takiego efektu:) dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń