czwartek, 7 marca 2013

Jabłkowy napój śniadaniowy

Prosty sposób na przemycenie owoców i jogurtu dla dzieci i nie tylko. Można go pić zamiast śniadania lub drugiego śniadania w czasie diety :)


Jabłkowy napój śniadaniowy

- 1 duże jabłko
- 1  banan ( może być taki zczerniały )
- 5 łyżek jogurtu naturalnego typu greckiego
-  1/4 szklanki mleka
- 5 migdałów
- łyżeczka cynamonu
- suszone jabłka z cynamonem do dekoracji

 Owoce kroimy w kawałeczki  i wrzucamy do blendera, to samo robimy z jogurtem i mlekiem. Wszystko prócz suszonych jabłek dokładnie miksujemy ( nie można czuć migdałów bo to ma być do picia). Dekorujemy suszonymi jabłuszkami z cynamonem.Przepis na dwie porcje.

Jabłka możemy samodzielnie ususzyć, krojąc je w plasterki , posypując cynamonem i wkładając do piekarnika na mniej więcej godzinę w 110C. Jak wyłączymy piekarnik zostawiamy w piekarniku jabłka do przesuszenia.

6 komentarzy:

  1. Za przepis suszenia jabłek z cynamonem sercznie dziękuję Bardzo lubie suszone owoce zamiast slodyczy do podgryzania w czasie oglądania telewizji. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo je lubię :)Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie ile taki koktail może mieć kalorii?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno mi powiedzieć , bo to pewnie zależy od wielkości jabłka i banana oraz jakiego mleka Pani użyje. To co podałam starczy na dwie porcje - specjalnie dla Pani policzyłam to co ja zrobiłam i jedna porcja będzie miała około 150kcal. Zważyłam jabłko i banana. Będzie mniej jeśli odejmie Pani albo zmniejszy ilość migdałów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i bardzo oryginalny napój :)))
    Dziękuje za kolejny wpis do Jabłuszkowej akcji i pozdrawiam serdecznie :))
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę bardzo :) Myślę, że jeszcze nie jeden przepis wpłynie bo bardzo lubię jabłka :)

    OdpowiedzUsuń