środa, 27 marca 2013

Zalety szynki pieczonej :)

Chciałam Wam jeszcze pokazać szynkę jaką udało mi się zakupić i upiec. Czasem jest możliwość kupienia szynki peklowanej lub w zalewie. Jeśli tak jak ja nie macie czasu możecie w ten sposób sobie go zaoszczędzić. Takie mięso należy kupować w zaufanym sklepie, bo mogą Wam sprzedać stare. Często tez nie podają informacji, że mięso jest już peklowane lub w zalwie i trzeba sie zapytać. Bez względu jednak na to, czy kupujecie  mięso i sami robicie marynatę czy kupujecie już przygotowane zawsze wyjdzie Wam taniej , zdrowiej i smaczniej. Polecam i pokazuję co mi wyszło :)
Smakuje jak szynka kiedyś sprzedawana w sklepach :)

2 komentarze:

  1. bardzo lubię pieczoną szynkę albo karczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i jeszcze schab :) Dziś podam przepis na pyszny schabik :)

      Usuń