poniedziałek, 17 lutego 2014

Zupa wiśniowa

Pyszna, szybka a jakże smaczna zupka, którą można jeść na zimno i na ciepło. To wspomnienie mojego dzieciństwa. Dodać trzeba też, że jest tanią zupą - zwłaszcza w sezonie na owoce. Polecam spróbować jak ktoś jeszcze tego nie uczynił :)

Zupa wiśniowa 

- pół kilo wiśni
- 2 l. wody
- 1 -2 opakowania kisielu wiśniowego
- cukier do smaku

Wiśnie zalewamy wodą, dodajemy cukier i zaczynamy gotować. Kiedy się zagotuje dodajemy rozrobiony w pół szklance wody kisiel i dodajemy do zupy. Dodajemy tyle kisieli aby zupa odpowiadała nam konsystencją. Podajemy z makaronem :)


8 komentarzy:

  1. Jak dawno nie jadłam takiej zupy, jako dziecko ją uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a teraz z braku pomysłu na obiad zrobiłąm ją dla dziecka i jemu też bardzo smakowało :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ta zupka to zmora mojego dzieciństwa hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupa owocowa chodzi za mną już od bardzooo długiego czasu. Teraz mnie zmotywowałaś i jutro na 100% będzie na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja najważniejsza :) Cieszę się, że kogoś zainspirowałam :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Olu - gdzie kupiłas talerz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia w Pepco :) Akurat trafił mi się jeden taki :)

      Usuń