wtorek, 9 września 2014

Sałatka z kaszą gryczaną i kabanosem

Teraz moje dziecię choruje więc wiadomo - więcej z nim czasu trzeba spędzać ale nie zapominam o Was- dzis moja autorska sałatka - pyszna, szybka, pożywna i super smaczna. Jeśli ktoś ma ochotę i lubi sałatki to serdecznie zapraszam :)

Sałatka z kaszą gryczaną i kabanosem

- 100g kaszy gryczanej ( jeden woreczek)
- 3 kabanosy
- 100 g kukurydzy konserwowej
- 100g groszku konserwowego
- papryka konserwowa ( do smaku)
- 150g ugotowanej fasolki szparagowej ( u mnie zielona)
Sos:
- 2 łyżki miodu
- 2 łyżki octu winnego
- 100ml oliwy
- suszone zioła ( u mnie koperek )

Kaszę gotujemy do miękkości według przepisu na opakowaniu. Studzimy i przesypujemy do miski. Kabanosa kroimy w małe kawałeczki to samo robimy z papryką. Dodajemy fasolkę, groszek i kukurydzę. Mieszamy.
W małej miseczce mieszamy dokładnie składniki sosu i polewamy nim sałatkę. Mieszamy dokładnie i podajemy :)



6 komentarzy:

  1. Ciekawa kompozycja z ta kasza . zazwyczaj ryz i makaron. Ciekawe,ciekawe :).
    Synkowi zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję śliczznie :) mój autorski pomysł więc musi być ciekawy ;) :D

      Usuń
  2. Lubię podobne sałatki. :)
    Łukasz http://kuchniaalukasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mój najnowszy nabytek - wygrzebany w "promocjach" ;)

      Usuń