sobota, 30 maja 2020

Biała sałatka

Weekendy to czas grillowania, zwłaszcza po powolnym zdejmowaniu obostrzeń. Do mięs warto dodać coś zdrowego i chrupiącego , np. sałatkę. Moja dzisiejsza propozycja jest bardzo prosta, zdrowa i pożywna.

Składniki :
- 3 łodygi selera naciowego
- około 30 cm kawałek rzodkiewki japońskiej japońskiej
- jedno średnie jabłko słodko-kwaśne
- garść orzechów włoskich
Sos:
- 100ml jogurtu naturalnego
- koperek, sól, pieprz do smaku
- 1 łyżeczka majonezu

Seler naciowy umyłam i obrałam a następnie pokroiłam w cienkie plasterki. Jabłko i rzodkiewkę umyłam, obrałam i pokroiłam w kawałeczki. Orzechy posiekałam na mniejsze części . Wszystko razem wymieszałam. Składniki sosu wymieszałam ze sobą, Sos podajemy bezpośrednio przed jedzeniem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz