środa, 29 sierpnia 2012

Coś innego na śniadanie

Czasem kiedy budzisz się rano , kiszki marsza grają myślisz sobie "ech..znów kanapki" i odechciewa Ci się jeść. Ja mam na to radę. Soczyste i energetyczne placuszki bananowe, które stawiają na nogi  i dają potrzebny zastrzyk energetyczny.Ten przepis pochodzi z magazynu Przyślij przepis i jest trochę przeze mnie zmodyfikowany.

Bananowe placuszki

- 10 łyżek kaszki mleczno-ryżowej o smaku banana
- 2 jajka
- banan
- 4 łyżki mąki
- pół szklanki mleka wymieszanego z wodą gazowaną ( 1/4 tego i 1/4 tego)
- olej do smażenia

Banana kroimy na małe kawałeczki. Jajka rozkłócamy dodajemy kaszkę, mąkę i mleko. Jeśli ciasto jest za gęste dolewamy mleka, jeśli za rzadkie dodajemy mąki. Placuszki nakładamy łyżką na rozgrzaną patelnię i smażymy na złoty kolor.
U mnie wygląda to tak:
Mogą te placuszki jeść małe dzieci po ukończeniu 6 miesiąca życia , pod warunkiem, że nie są uczulone na gluten i kurze białko. ( wystarczy zrobić wtedy na żółtkach i bez mąki)
Jeśli o dzieciach mowa mam sposób na małego niejadka. Otóż z ziemniaków, które gotujecie do obiadu można uformować najprzeróżniejsze kształty używając do tego celu foremek do ciasteczek. Do ziemniaków proponuję





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz