środa, 13 kwietnia 2016

Kasza jaglana z cynamonem i owocami

Piękny wiosenny dzień warto przywitać czymś lekkim na śniadanie. Jeśli poranek jest mglisty i ponury jak mój dziś to warto rozpocząć go kolorowym posiłkiem. Moja propozycja na dziś zaspokoi oba wymagania.  Jest to lekkie, kolorowe danie , a przede wszystkim zdrowe i bogate we wszystkie niezbędne w niezbędne minerały, witaminy a przede wszystkim drogocenny błonnik. Danie jest bezglutenowe ;)

Kasza jaglana z cynamonem i owocami

- 100g kaszy jaglanej ( ugotowanej bez dodatku soli)
- sok z połowy cytryny
- łyżka miodu  (prawdziwego ;) )
- łyżeczka cynamonu
- 2 truskawki
- pół dużego kiwi
- 1/4 banana
- garść borówek lub jeżyn lub innych owoców

Sok z cytryny dokładnie mieszamy z miodem i cynamonem. Polewamy kaszę i dokładnie mieszamy. Przekładamy na talerz. Na wierzchu układamy obrane i pokrojone w plastry owoce. Zajadamy ;)



2 komentarze:

  1. idealne śniadanie :) pysznie wygląda :) i te kolory z pewnością poprawią nastrój w taki pochmurny dzień jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? ;) też tak myślę a i muszę powiedzieć, że to śniadanie jest niesamowicie syte - spokojnie z tego można zrobić dwie porcje - ja zjadłam 3/4 i jestem bardzo objedzona wręcz ;)

      Usuń