sobota, 26 stycznia 2013

Obiad w 20 min dla bardzo zapracowanych:)

Muszę przyznać, że zdarzają się takie dni, kiedy w ogóle nie mam czasu na przygotowanie obiadu . Potrzebuję wtedy czegoś mocno szybkiego, co nie absorbowałoby mojej uwagi ale było smaczne i sycące. Przepis ten stworzył się sam i było to jedno z pierwszych dań jakie zaczęłam przygotowywać. Wszystko trwa 20 min i choć musiałam sięgnąć po półprodukt, czego zazwyczaj nie robię ale jak ekspres to ekspres.

Kurczak w sosie słodko- kwaśnym z ryżem.

- 1 podwójny filet z kurczaka
- 1 słoiczek sosu słodko- kwaśnego ( z Biedronki)
- 2 woreczki ryżu
- 2 łyżki oleju

Filet kroimy w małe kawałeczki i podsmażamy na gorącym oleju. W tym czasie gotujemy ryż. Ja zawsze zagotowuję wodę na ryż , czy ziemniaki w czajniku i potem wlewam do garnka. Jest dużo szybciej. Kiedy kurczak jest już trochę zbrązowiony dodajemy sos i smazymy jeszcze według przepisu na opakowaniu. Potem tylko dodajemy do ryżu. Możemy posypać natką pietruszki ale jak nie ma czasu to i to jest zbędne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz