poniedziałek, 25 stycznia 2021

Sałatka hawajska

 Nowy tydzień , nowa sałatka. Przepełnia mnie nieustanny głód nowych sałatek. Takie danie to nie tylko zaspokojenie natychmiastowego głodu czymś smacznym ale też kolejny pomsył na danie imprezowe. Co znajdziecie w tym przepisie? Seler, ananansa, jajka, szynkę i ser - smaki znane i lubiane w jednym daniu. Do tego przygotowując sałatkę można naprawdę fajnie się wyciszyć.


Składniki:

- 6 jajek kurzych ugotowanych na twardo

- 50 g żółtego sera

- 120 g selera w korzeniu

- 100g szynki konserwowej

- 100 g ananasa

- 3 łyżki majonezu

- sól, pieprz do smaku


Całość zabawy polega na jak drobniejszym pokrojeniu wszystkich składników. Jajka pokrokiłam w drobną kostkę resztę w drobne paseczki a`la julienne. Jest to bardzo uspokajająca czynność. Ananasa pokroiłam w małe kawałeczki. Wszystko razem zmieszałam w misce, doprawiłam do smaku i wymieszałam z majonezem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz