poniedziałek, 20 stycznia 2014

Gofry

Dziś na śniadanko zapraszam na pyszne gofry:) Dawno nie było czegoś smacznego na śniadanie na moim blogu więc juz nadrabiam tę zaległość :) Pyszne, waniliowe z odrobiną cukru pudru zaspokoją nie jedno łasuchowe podniebienie :) Zapraszam pięknie :)

Gofry ( na około 8-10 sztuk)

- 200g mąki
- 2 jajka
- pół szklanki mleka
- pół szklanki wody gazowanej
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka pasty waniliowej
- pół szklanki cukru

Wszystkie składniki razem miksujemy tworząc masę o konsystencji gęstej śmietany - jeśli macie za gęste ciasto - wystarczy dolać wody lub mleka :) Po upieczeniu układamy na kratce żeby nam sflaczałe nie wyszły:)



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że komuś ślinka poleci i sobie z przyjemnością schrupie jednego - może według mojego pomysłu właśnie :)

      Usuń
  2. Jej... akurat mi zostały w domu dwa jajka... Wszystko inne jest;) Hm, wodzisz na pokuszenie;P A za mną dziś cały dzień jedzenie chodzi, chyba mój mały odkurzaczyk w brzuchu się uaktywnił:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak mam każdego dnia jak się napatrzę na cudowności, które chciałabym zrobić albo zjeść ;)

      Usuń
  3. A nie są za słodkie z taką ilością cukru?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie są za słodkie :) Są akurat - a ja akurat wolę kwaśne niż słodkie więc nie daję dużo cukru :) Pozdrawiam:)

      Usuń