piątek, 8 marca 2013

Dekoracja cupcake

Wiadomo nie od dziś, że  kobiety bywają nerwowe, zwłaszcza w pewne dni miesiąca :) Ale nie tylko wtedy. Dziś chciałam Wam pokazać mój sposób na odstresowanie. To dekorowanie cupcake. Z małych babeczek można zrobić obrazy, rzeźby, postaci - co tylko przyjdzie do głowy. Można używać wszystkiego co ma się pod ręką. Dziś pokażę Wam - na szybko  to co zrobiłam z kolorowego lukru plastycznego, paluszków i  żelków :)  Wiem, że wielu z Was ma fenomenalne talenty do zdobnictwa- ja tego nie posiadam robię jak umiem bo to forma odstresowania, jak już wcześniej napisałam.




6 komentarzy:

  1. Fajny sposób na odstresowanie, a żelki fast-food to dla mnie nowość, super dekoracje:) Pozdrawiam
    Niki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo zabawne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka ma takie zapotrzebowanie odstresowania. Na mnie to dziala wręcz odwrotnie. Pozdrawiam i podziwiam-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię się odstresowywać poprzez różnego rodzaju robótki i prace plastyczne. Nie przeszkadza mi nawet brak talentu :) Pozdrawiam pięknie :)

      Usuń