poniedziałek, 11 marca 2013

Koronowska surówka z selera naciowego

Lubię seler naciowy. Zawsze gotuje z niego zupę-krem albo dodaję do rosołu czy innych zup bo wzbogaca smak. Tym razem jednak dostałam przepis na surówkę z selera naciowego z chrzanem i nie spodziewałam się, że będzie taka smaczna. Częściej będzie gościć na moim stole :) Przepis dostałam od pani Jadzi z Koronowa- (ps. Koronowianka na PP ) .

Koronowska surówka z selera naciowego

- 5 łodyg selera naciowego
- 2 łyżki chrzanu tartego w occie
- 2 łyżki majonezu
- 1 łyżeczka cukru
-  sól,pieprz do smaku

 Seler myjemy, obieramy i kroimy w kosteczkę. Łączymy z chrzanem, majonezem, cukrem , solą i pieprzem. Wszystko :) Jest dość ostra w smaku więc ten chrzan to radzę dodawać po łyżce i próbować :)

21 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa surówka, ciekawe jak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować :) Polecam bo sama byłam zaskoczona smakiem :)

      Usuń
    2. http://www.ermail.pl/klik/Vn5eY2cH

      Usuń
  2. fANTASTYCZNY Pomysł na dressing do surówki. Świetnie komponuje się z selerem naciowym. Wypróbowałam! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakowało :) Nam też bardzo smakuje:) Pozdrawiam i zapraszam do wypróbowania następnych przepisów :)

      Usuń
  3. Fajny, prosty przepis na pewno wypróbuje, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo - przepis na prawdę bardzo smaczny :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zrobiłam tę surówkę , była pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatki z selera naciowego jeszcze nigdy nie jadłem.
    Może dlatego trafiłem na Twojego bloga, by w końcu posmakować.
    Już notuję przepis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam do zaglądania jak najczęściej do mnie :) Surówka jest pyszna i zdrowa :)

      Usuń
  6. pychotka:) polecam. Świetny pomysł z dodaniem chrzanu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że sie przepis podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Bilciu, jak lubisz selera, to pewnie pasowałaby Ci sałatka Waldorf...byłam ciekawa jej smaku, bo bohater K-Paxa (przynajmniej w wersji książkowej) obżerał się nią nieprzyzwoicie i uznał, że to najlepsza sałatka na ziemi (utrzymywał, że pochodzi z innej planety) ;))
    Gucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha bohater tej ksiązki tak przypadł do gustu mojemu bratu, że posługuje się jego nickiem ;) ale za tą sałatkę to ja się zabieram jak sójka za morze- chętnie bym spróbowała tej i Waldorf - Astorii ;)

      Usuń
  8. Sałatka przepyszna ! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seler naciowy to moja miłość, odkąd na grillu u przyjaciółki po raz pierwszy skosztowałam surówki z tymże selerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię to warzywko - zapraszam do zapoznania się z reszta moich przepisów a zwłaszcza wypróbowania i podzielenia się w komentarzu:)Pozdrawiam

      Usuń