sobota, 9 marca 2013

Wiosenna surówka

W kuchni musi być kolorowo, a na pewno w mojej. Często robię kolorowe dania ale ostatnio mam słabość do zieleni. Dziś znów zielono- na moim stole wylądowała pyszna surówka. Zainspirowała mnie moja ulubiona pomysłodawczyni dań różnych Joanna55 z PP. Za każdym razem jak robię tą surówkę to dodaję inny składnik i zawsze jakaś nowość ląduje na talerzu :)

Wiosenna surówka

- pół średniej wielkości kapusty pekińskiej
- 1 biała część dużego pora
- 1 kwaskowate jabłko
- garść kiełków ( u mnie z rzodkiewki bo je uwielbiam )
- 2 łyżki majonezu
- sól, pieprz

Kapustę drobno kroimy wrzucamy do miski. Pora kroimy  w cienkie półplasterki, jabłko ścieramy na tarce o dużych oczkach. Wszystko wrzucamy do kapusty, dokładamy kiełki, majonez- wszystko mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Całość odstawiamy na co najmniej pół godziny do lodówki, żeby wszystkie smaki się ze sobą połączyły.

2 komentarze:

  1. takie surówki do obiadu lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też - jest smaczna, delikatna i zdrowa :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń